You know the title.

kan korang tahu kan..tajuk famous update blog hari ni pasal keputusan..yu pi yu *UPU la..
macam yang aku jangkakan,aku memang tak dapat peluang untuk melanjutkan pelajaran ke Universiti untuk tahun ni la..sebab dah check syarat syarat die..aku tak de peluang nak amek undang undang
By the way,aku dah memang yakin sesungguhnya sesangatnya sejiwanya sehatinya serelanya *banyaknye ye..aku buat keputusan masuk matrik..ape? form 6 cam ne? Aku tak dapat form 6..lagi pon aku nak teruskan harapkan lakukan berdoakan dengan banyak agar nasib aku baik di matrik.. *byk ye kan..kan kan
aku dah ucapkan tahniah pada rakan rakan aku,tuk korang yang dapat tu tahniah k,anda telah berjaya *bhahha ayat die tok sah nak berlagu melalak menangis berduka cita berlinang air mata kalau tak dapat U..kita dah usaha,berdoa,tawakal, dan ikhtiar..namun Tuhan sahaja yang menentukannya..*wah ayat kau..ape betulkan?
Tak salah nangis,nangislah sepuasnya..hihihi

Dengar sini,kepada bakal pelajar STPM, bakal pelajar Matrik, bakal pelajar Diploma dan bakal pelajar Asasi..*macam buat pengumuman plak.
Kita tetap harus berusaha berjuang bertekad bersemangat waja berdoa apabila sedang berjihad iaitu belajar..hehehe, kan?
Sekarang mak ayah kite tanggung kite,kalau sape yg tak de mak ayah tu,penjaga korang tanggung dan jaga korang... bile tiba masanya,kita pula harus balas jasa mereka,...

Maafnye tak tau kenape hari ni update jiwang..tapi aku bukan suka lagu jiwang
bhahaha 

4 comments:

  1. hmm , sambung mana-mana pun sama saja.. yg penting sekali.. usaha kita untuk belajar.. :)

    ReplyDelete
  2. sama-sama laa kita berusaha :)

    ReplyDelete
  3. faetynn dapat matrik mana?? sorry la lama giler xjenguk blog faetynn hehehe..

    ReplyDelete
  4. ye sis..yg pntg dpt blajar kat mana itu tak jadi soal..

    ReplyDelete

See life, Make it better