Giler kentang


yo yo yo what's up everyone! Let's we countdown to PRU 2013! Tomorrow!!!!!?
walaweyh umur aku tak cukup lagi nak mengundi! hehehe..

Mak cakap,..
Mak : haih budak sekarang,belum cukup umur mengundi lagi,tapi cakap pasal politik,,.
Aku  : Mak,budak sekarang cepat matang cepat pandai lah
Mak : Ye lah kan,erm mak dulu belajar sampai tingkatan satu je~

Even the kid now,know what happen to the world now!
Korang yang membaca ni jangan marah aku tau!
Kalau 3 tahun akan datang aku di beri pilihan untuk mengundi lah kan..*sekarang aku 18...aku akan buntu kutu putu dahtu..tak tahu nak pilih siapa yang akan menjadi pemimpin memimpin kerajaan yang terdiri daripada pelbagai kaum ni..parti mana? aku terpikir why dulu buat banyak sangat parti..tak boleh ke satu parti je?! Melayu + Cina + India + Other Kaum get together..
Aku tak tahu pihak mana yang paling benar betul meyakinkan,yang ni betul eh yang tu pon betul jugak...

Maybe situation like this would not be happen again,if Imam Mahdi turun nanti kan......?!
Daripada aku terus merepek..
Nak tahu banyak mengenai diriku bukak entry It's Me dan Segmen Kenalkan Diri by CIK i l y

Aku nak tunjuk gambar ni wakaka
Muka kentang tengah siat muka dia sendiri ,hahaha aku tak pernah terpikir pulak
Btw aku suka kentang masak goreng cicah sos cili ,kentang masak rebus cicah gula pon okay jugak


3 comments:

  1. betul la..dulu2 kan tak banyak parti pun..tak macam sekargn macam2 ada..hehe..

    ReplyDelete

See life, Make it better