Oh I wanna do it

hai...berpinar mata nengok banyak bebeno background blog yang cantik-cantik,kiut-miut,aku pon grab satu..jahit,letak,buat baju baru blog..terima kasih kepada owner background ni yang ku dah lupa namanya *muda-muda dah lupa,wakaka

ate kome layan dok lagu tu,tak de keje,aku nekad akan tukar lagu tiap bulan,tapi ni bukan lagu..yang aku dengar,u la la la la la je..and oh I wanna do it..erm bantai..

selain itu *macam karangan lak....nampak tak ke demo akan blog list..aku ni suka terjah blog orang,jadi aku main main letak je blog list,siapa bertuah untunglah..

je janganlah risau,aku suka ber-blogwalking,jadi sebelum ni,berhempas pulas aku mengreview pillower aku yang tersayang *sayang ke?..tapi makin hari makin penat nak mengreview sume blog korang,jadi aku main namboh je la blog list..

Oh I wanna do it...do it what? do it the challenge that will face when I comeback as student again...
Oh I wanna do it the best the hard the smart the good as I can, if they can..why I can't?!!!!!!!!


gambar tu credit kepada cik abang rusydee.. bermakna sungguh kata-kata tu..

Demi Allah aku tidak kuat, Demi Allah aku harus kuat

5 comments:

  1. xkuat nape..? konpius nk smbg stdy eh?

    ReplyDelete
  2. jgn konpius2.... mnx nasihat dri parents tanye pendapat akak/abg, mnx petunjuk kt tuhan... in shaa allah xkonpius lg... pikir yg terbaik&yg pnting jgn ikut kwn ok... :)

    ReplyDelete
  3. hehe.. patut lain sikit.header pun dah bertukar..hehe. :)

    adik buat solat sunat..jangan risau..

    ReplyDelete
  4. bila nak masukkan blog kathy jadi bloglist sis?

    ReplyDelete

See life, Make it better