Segmen Kenalkan Diri - CIK i l y


comey kan CIK i l y tu? hehehe :D 
don't worry saya dah follow blog CIK i ly dan 2 lagi blog tu dan dah follow twitter CIK i l y serta like fanpage CIK i l y
wah soalan segmen CIK i ly ni banyak,tapi di samping pembaca semua boleh la mengenali diri aku ni dengan lebih medalam lagi *cewahh
jangan nangis tau baca jawapan aku *hehehe
Selamat membaca dan mengenal diri ku..

1. Real name: Nur Fatin Binti Muhamad Zain
2. Nickname: Fatin,Tyn,Adik,Faeytynn,Patin,Ikan Paten
3. Starsign and Age: Gemini (Ya Allah,jangan percaya benda horoskop ni tau..aku tulis just sebab aku masuk segmen,jangan pernah horoscope ni,ingat..) Aku 17 tahun berapa bulan tah..belum cukup 18 tahun lagi
4. Male or Female: Female lor,tak caye view my complete profile,hehehe


5. Facebook: https://www.facebook.com/Faeytynn - Nur Fatin (Faeytynn)
6. Website: http://samepathoftheway.blogspot.com/
7. Twitter
https://twitter.com/FaeyTynn - @FaeyTynn
8. Other: Fanpage Facebookhttps://www.facebook.com/BlogSeeLife/144425225731650 - Blog See Life

Instagramhttp://instagram.com/faeytynn - Fatin Zain
Gmail : faeytynn@gmail.com

9. Hair color: Hitam lah,aku orang Malaysia,Malaysia kan Asia,Allah dah bagi rambut tu hitam,jangan pandai-pandai nak tukar jadi kuning la,merah la,sampai rainbow pon ada,ish ish *pehal tetibe ceramah lak ni,hahaha
10. Long or short: Kadang long dan kadang short..hahaha,mana ada la,mana boleh bagi tau lo,tak boleh tak boleh

11. Loud or Quiet: Pendiam sangat-sangat,kadang jadi loud sangat-sangat bila jumpa kawan yang sekepala
12. Sweats or Jeans: Sweats tu ape? Jeans kadang-kadang time keluar,selalu trackshoot,hahaha
13. Phone or camera: Phone selalu kadang kamera,better kamera sebab klo tangkap gambar lagi cantik,eh sekarang kamera dah ade wifi lo
14. Health Freak: kadang helath kadang freak hahaha,setahun ko tak kene selsema tak sah
15. Drink or smoke: Drink? what? Of course tak,merokok lagi tak *katakan tidak pada rokok

16. Do you have a crush on someone: ada, WKL for short,hehehe

17. Eat or drink: Hidup untuk makan dan makan untuk hidup,hehehe,jarang minum air *jangan ikut aku,kita kena banyak minum air baru sihat sampai perut buncit air,hahaha
18. Piercings: piercings ape bende nih? tindik telinga kot? aku perempuan,tindik telinnga dua-dua belah
19. Tattoos: Tatuu NO! haih..tatu haram untuk orang Islam faham,buang duit,masa dan tenaga je ko buat tatu,dapat dosa je

Have You EverBeen in a relationship: ada hubungan? in a relationship with all of my girlfriend,hahaha,sekali pon tak pernah,aku tak pernah kenal apa itu cinta berlainan jantina melainkan,relationship as a friend or as a muslim
Quarrel with someone u like: Bergaduh dengan seseorang yang aku suka? couple pon tak pernah nak gaduh cam ne? kalau gaduh dengan kawan-kawan tu pernah la

Been in a car accident: yes,abah bawak,orang tu langgar belakang kereta kami *tapi nak salahkan orang langgar kereta die plak..cerita lama

Been in a fist fight:first fight? ape tu? tak pernah rasanya

First Piercing: pertama kali tindik telinga eh? hurm,masa umur aku 7 tahun kot, *banyak la ko kot

Best Friend(s): a lot,love them,Mimi,Zirah,Tyha,Piqah,Tyka,Farahin,Najwa,Tehah,Farah,Isma,Fiona,Welni,Sam,WKL..hahaha so many

Award(s): Got? Kalau pasal anugerah ni pernah kot,dapat sijil-sijil cam tu

Crush: WKL,Dongwoon,Junho

Vacation: bercuti? aku tak pernah bercuti luar dari negara pon,paling jauh Kedah,KL,Melaka,Seremban..tapi aku harap sangat dapat bercuti ke luar negara,pergi Bali pon jadi lah

Last Person you talked to: Mak,Abah!
Person you texted to: Tyka,kadang tak tentu,selalu kawan-kawan aku je yang aku text
Person(s) you watched movie with:
Mimi,Zirah,Tyha,Piqah,Tyka,Farahin,Tehah,Shuehada, *dah lama tak tengok wayang ngan kawan-kawan T,T

Food you ate: Mee Maggi Goreng , *Mee maggi lazat di makan cepat di masak,hehehe,suka lagu tu
Drink you drank: Drank what? air masak je la baru aku minum tadi

Movie you watched: filem terakhir aku tengok kat pawagam,cerita CZ12,Jackie Chan *watchaa~best cerita ni,nak tengok wyang lagi :(

Song listened to: Richard Clayderman - Love Story,*Love Story konon..hahaha..ni instrumental piano,sedap bunyinya,aku kan suka layan instrumental nih

Thing(s) you bought: Hari ni ke? Hari ni aku tak gi mana-mana tapi kalau last sunday ade,aku gi Giant baru bukak kat pilah,beli baju,shopping with my family

Person you hugged: Boboy,Qaseh,Baby,rindu anak buah aku sangat-sangat

Favourite Food: Aku semua aku makan balon je asalkan halal dan sedap,aku suka bubur kacang :D
Drinks: Milo! Ahhak air kegemaran aku air milo,sehari tak minum milo tak sah

Have you ever Kissed in the snow: pernah dalam music video baru 2PM dengan Junho,hahaha...berangan je,Malaysia kan mana ada salji =,=
Celebrated Halloween:Of course tak,Halloween ni orang bukan Islam je sambut,nak sambut? tak boleh boleh seram lo~
Had your heart broken: pernah tapi bukan sebab kekasih tetapi sebab hati aku pernah terluka sebab kawan
Went over the limits on your cell phone: limit? pertama kali aku ada henset time form 3,sekarang aku dah nak masuk 18,baru 2 henset *kesiannye aku
Came out of the closet: Yes,pernah buat even sekarang,best~hahaha

Gotten pregnant: Hah? no! of course tak pernah!Astagfirullah haram bersetubuh sebelum mempunyai hubungan yang halal dengan bakal suami *hehehe...ape? betul kan?
Had an abortion: Of course lah tak jugak,kahwin pon belom,cam ne nak hamil? ni kan pulak nak buat pengguran? astagfirullahazim..ish ish tak paham lagi ke

Done something you've regretted: maybe yes,tapi tak ingat ape..
Broke a promise: no! aku orang yang akan selalu menepati janji,insyallah,aku tak suka orang selalu mungkir janji..
Hide a secret: yes,hehehe,selagi tak bagi tau orang lain,tu mananye secret,klo dah bagi tau bukan secret lah namenye...wakaka
Pretended to be happy: Sometime. Selalu happy but kalau sedih, I'm always want pretended to be happy and do a fake smile
Met someone who changed your life: Erm,pernah~kalau tak silap ada ustazah,penceramah,yang berjaya memberi dorongan dalam hidup aku...hihihi
Pretended to be sick: sometime bila aku main tembak tembak ngan anak buah aku,pura pura dah mati,kihkihkih
Left the country: haaa ! tak pernah,hope someday dapat ke luar negara untuk menyambung pelajaran,amin..*aminkan sekali boleh?

Tried something you normally wouldn't try: Yes pernah,masa pergi camping,rasa gerun oh,sebab aku ni bukannye ;lasak atau jenis aktif sukan
Cried over the silliest thing: No,nak buat pe menangis sebab benda bodoh? wakaka
Ran a mile: yes pernah,masa merentas desa lah~
Went to the beach with your best friend(s): lama dah tak pegi . !


Stay single the whole year: yeahh~!! Tak pernah couple dan tak kan couple. Do believe me,kita kan milik Allah :)
Currently Eating: No! Diet,hahaha
Drinking: tak paham bahaso lagi ko? pi tengok soalan ngan jawapan kat atas tu?
Listening to: eh dogil yo kau ni? aku tempeleng kepala ko kang nak?

Waiting for: Sijil Komputer and futher study :)

Your future

Want kids: Insyallah,went get married..
Want to get married: Tak boleh say no nak say yes pon tak nak, tapi kahwin kan sunnah rasullah...Insyallah kahwin,tapi mungkin 10 tahun lepas ni
Careers in mind: Ahha..insyallah nak jadi lawyer,counselor,lecturer..insyallah


Which of it is better for boys/girls?

Lips or eye: Both! Lips must be seksi,hahaha,eye must be either mata besar or mata sepet
Shorter or taller: mut Taller ...taller than me*sebab aku pendek,hahaha
Romantic or spontaneous: ahha~both, don't too much romantic and don't too much kelaka,wakaka
Nice stomach or nice arm: Alamak ai..nak badan macam Jongkook,tengok six pax die,tagan die ketul-ketul,so seksa...tapi kalau jodoh nanti dapat yang kurus kering pon tak pe lah
Sensitive or loud: sensitive..kadang tengok keadaan..~
Single or relationship: Never single cause kita kan ada Allah :) relationship with friend
Noisy or quiet: Noisy sangat pon tak boleh,quiet sangat pon tak boleh

Have you ever Lost lasses/contacts: tak pernah,sebab aku dah lame tak tukar handphone,hurm I want a smart phone :(
Ran aways from home: Yes,tapi belakang rumah je,mengajuk la katekan ,wakaka :D
Hold a gun or knife for self defense: Pernah tapi pistol mainan je...hehehe
Broke someone's heart: maybe no,may be yes,tak dapat markah bagus dalam Ekonomi,kira mengecewakan cikgu,sebab cikgu Hayati dah target sape yang kemungkinan dapat A,SPM ,EA aku C je pon *tapi,alhamdulillah
Been arrested: No! jauhkan diri melakukan jenayah..~minta di jauhkan,Ya Allah
Cried when you lost someone: Yes,Hamidah dan Mastura,kawan aku tak sama sekolah dengan aku..*tu bukannye lost..LOL


Do you believe in

Yourself: Yes,kita ni kena beri kepercayaan pada diri kita sendiri,baru boleh maju
Miracles: Yes. Kuasa Allah tu tiada tandingnya. Allahuakhbar!
Love at first sight: hurmm..maybe yes,mayber no *aku sendiri tak pasti
Heaven:Yes,tu la tujuan aku hidup selama,nak ke Syurga Firdaus
Santa Claus: Of Course TAK, I do believe of Allah,aku Islam conform la tak sambut Krismas
Things last forever: Tiada benda yang kekal selamanya,kita sendiri pon bakal jenazah nanti :)

Is there one person you want to be with right now: Yes, I want baby,anak buah aku..she's funny
Is there a person you make a promise with now: Yes jugak. janji nak jumpa Alia sabtu ni!
Is there a person that you can't forget now: Yes lagi,I can't forget all of my friend,hope can meet them all again
Is there something you really want to do now: Yes satu,I want to watch TV,but Abbah tengah tengok Wrestling
Is there something you really wish to have it now: apa wish wish? aku berharap Allah makbulkan semua doa aku,aminn
Is there something you wanted to say to someone now: Yes yes yes, but I forget what I want to say already..pelupa aku ni

aku ni malas nak tambah yang lain,tapi nak bagi tau yang..SEMOGA IMPIAN KITA SEMUA TERCAPAI DAN DAPAT HIDUP DENGAN BAHAGIA..DON'T WORRY BE HAPPY,ALWAYS SMILE,AJA AJA HWAITING,CHAIYOK,GAMBATEH,SEMANGAT~!!!!TERUSKAN PERJUANGAN HIDUP,JANGAN PERNAH SEKALI PUTUS ASA :)


ahha lupa nak tag kawan, nasib baik ade kakak yang komen tadi
jadi saya tag akak az la (thanks) dan kak deno (hihihi)

6 comments:

See life, Make it better