Serupa tapi tak sama?!

aik? serupa ke? teringat lagu ni.. kita serupa~
serupa tapi tak sama, sejibik tapi tak da kena mengena, ....
klo nak kata kelaka boleh,aku tak tau mana aku cilok ini gambar,yang penting mr. google tolong carikan

yang kat bawah ni lak,aku dapat vektor dari Din Graphic..
serupa ka?
jawapannye~
langsung tak sama?
tak serupa langsung?
boleh la~
ade la sikit

7 comments:

  1. tak serupa. hehe. sikit adelah.

    ReplyDelete
  2. okay kita tgk gambar yg 1st tu..hehe.. kelakar betul..yg vector tu rasanya mata kot tak kena..huhu

    ReplyDelete
  3. haha.. lawak pula tengok gambar2 tu.. hehe :)

    vector tu ada sama aje ^^ comel :)

    ReplyDelete

See life, Make it better