1st Segmen Selamat Hari Lahir By Kathy


Buat kak Kathy yang disayangi *cewah,saye sayang kak kathy sebagai saudara seislam saye.
Semoga akak kathy di panjangkan umur agar dapat terus mengumpul bekalan ke akhirat dan di murahkan rezeki dengan melimpah ruwah *ceh ceh ceh,cam membodek ke?!.
Semakin meningkat pon usia seseorang, jangan lupa satu hal,kita hidup di dunia bukan untuk selama-lamanya,bila-bila sahaja kubur boleh datang memanggil kita.
Ia bagi hari lahir kak kathy kenape nak buat ucapan untuk ibu masing-masing?!
Maaf ye untuk penggunaan aku bagi yang lebih tua :)
Erm,kalau aku buat buat ucapan tu mak pon..mak bukan tengok pon blog ni..mak tak ambik tahu dan tak tahu langsung tentang internet ni..tak pe lah..kite buat jugak ucapan sikit tuk mak aku intan jantung aku

Emak ku yang amat disayangi, ratu hati ku ,  adik nak bagi tau yang adik sayang sangat kat mak...walaupon adik selalu buat mak marah..terima kasih sangat-sangat kerana telah melahirkan adik,menjaga adik dan membesarkan adik. * Aku ni tak boleh sikit cakap pasal ibu bapa ni, nanti aku jadi touching kau tau.




5 comments:

  1. heheheheh..tq sis sebab sudi join segmen kathy..takpe touching2,kita kan sayang mak ayah kita.kathy lahir tahun 78..penyertaan terkini : 20
    http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/senarai-peserta-1st-segmen-selamat-hari.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. tentulah dear,akak ni lagi jauh merantau tinggal mak ayah yg da tua hidup berdua..

      Delete
  2. Salam singgh...best of luck..saya pun join.. :)

    http://dianaazisworld.blogspot.com/2013/04/1st-segmen-selamat-hari-lahir-by-kathy.html

    ReplyDelete
  3. hi singgah sini ^^ follower #48 :)

    jom follow sy: http://nurfaezahabdullah1712.blogspot.com/2013/04/1st-segmen-selamat-hari-lahir-by-kathy.html

    ReplyDelete

See life, Make it better