# day 4 : two things that you realy want right now

aku nak meneruskan cabaran ni ---> TEKAN
hari ni masuk hari yang keempat untuk cabaran dan esok hari yang teakhir
aku nak tulis dalam bahasa inggeris,tapi taku melalut korang tak paham lak kang

hari keempat : dua benda yang aku betul-betul aku mahukan sekarang

#1 : aku nak smart phone. Aku jealous dengan mereka yang ade smart. kalau aku ade,bolehlah aku online,fb,tweet,insta kat situ,sebab tak de smart aku setiap hari menghadap laptop, kalau sehari tak bukak rase macam hari aku tak complete.

#2 : aku nak kurus. di sebabkan cuti yang panjang,aku lebih banyak menghabiskan masa di alam maya,tidur dan tengok tv,membuatkan berat badan aku naik dengan mendadak,pipi aku dah macam pau. Kalau boleh turun 3 ke 4 kilo, okay sikit

tapi ketahuilah kalau aku tidak mendapatkan semua itu tidak mengapalah,aku sudap cukup bahagia dengan nikmat yang Allah bagi sekarang,alhamdulillah :)


4 comments:

  1. hehe nk kurus ye?? cube kurangkn mkn nasi.. tp jgn x mkn lgsung plak.. Psal smart fon tu, saba la.. 1 hari nnt mesti merasa punye. ^_^

    ReplyDelete
  2. hehe.. okay okay. akak rasa rugi tak buat challenge ni.. hehe. tak sabar tunggu the last one.

    ReplyDelete

See life, Make it better