11 Things About Me Again?

yeah best jugak bace jawapan daripada menteri menteri saye *hahaha
Jawapan daripada kak Nida ---> sini
Jawapan daripada Lula ---> sini
Jawapan daripada kak Emildza ---> sini
Jawapan daripada kak Eja ---> sini 
Jawapan daripada Lissa ---> sini
Jawapan daripada kak Leeyana ---> sini
Jawapan daripada kak Ifa ---> sini
jawapan yang berbeza-beza membuatkan aku ketawa sorang sorang,hahaha,kelaka,lain orang lain caranya..
membuatkan aku sekaligus mengenali diri mereka dengan lebih mendalam *dalam ke,hehehe
soalan aku yang ke lapan tu..kan aku typo,maf ye,aku typo
8. Pernahkah anda berjumpa hantu atau bermimpi jumpa hantu?
hant bukan tahu ,hahaha
hari ni aku addict 11 lagi
kerana akak anis dan alien tag aku
11 Soalan dari Alien

 1. If you could change something what would you change?
    Saya nak tukar undang-undang kepada siapa yang Islam ingin masuk atau telah masuk agama lain akan di gantung sampai mati! *hahaha kejam tak aku..

 2. What’s one thing that really scares you?
     Allah or maybe Mak saya.

 3. If you were another person, would you be a friend of yourself?
    Boleh jugak,sebab aku nak jadi kawan aku,Nazirah,sebab die dapat 8A dalam SPM hari tu.

 4. What’s the first thing you notice about people?
     Mata

 5.  What do you want to be when you grow up? 
      Peguam

 6. What are your hobbies?
     Tengok tv dan layari internet

 7. Have you ever been to oversea?
    Tak pernah pon pergi luar negara. sekali pon tak pernah :(

 8. What stops you from making the first step towards your dream?
     Keyakinan. Antara yakin dengan tak yakin buat impian aku terhenti.

 9. What’s your deepest secret?
     Secret is still secret. Aku pernah tampar orang,tu rahsia aku,ahahhaha.

10. If you wrote about your life and only mentioned most colorful, vivid, strong and impressive periods how many pages would the book be?
      Banyak halaman nanti korang plak tak termampu baca. Mungkin dalam 300-400 halaman mungkin.

11. If you could be any age, what age would you be?
       I want to be a baby again. In age 7 months.

Sorry ye Alien you question in English but I'm answer it Malay. 
                           
                                                                      11 Soalan dari kak Anis

 1. Pendapat awak tentang blog anis ? secara jujurnya ?
      Lepas blog akak bertukar baru,buatkan mata saya terbuntang,hehehe,saya suke blog akak yang sekarang dari yang dulu,yang sekarang lebih kemas.

 2. Awak sudi tak jadi kawan anis 
    Sudi je dan boleh je tapi kak kite tak seumur dengan akak.

 3. Tarikh lahir awak bila?
      7  June 1995

 4. Apa warna kegemaran awak?
      Saya suka semua warna,setiap warna ada keistimewaan,jadi hari mungkin saya suka kelabu esok saya suka merah...hari seterusnya tak tahu.

 5. Facebook dan twitter?
     Facebook sebab saya boleh chat dengan kawan,kalau twitter boleh mesej,klo nak cakap ngan die alamat panjang conversation.

 6. Shawl dan tudung bawal?
      Tudung bawal,aku lebih selesa,kalau shawl aku tak pandai pakai,klo pakai serabut...nak belit sana belit sini kang tercekik lak...

 7. Blog awak edit sendiri atau tempah dengan orang lain?
      Edit sendiri,tapi rase nak tempah kat orang lain la.

 8. Target nak kahwin umo berape?
       28 tahun.

 9. Suka makan aiskrim tak?
     Suka apa lagi kalau aiskrim potonng,aiskrim coklat.

10. Awak kuat merajuk tak?
         Kuat merajul jugak.

11. Kak ton tu comel tak?
        Comel bagi suami kak ton la,bagi saya tak comel,ahhaha.

5 comments:

  1. haha,,,,ade game best jgn lupa tag akk oke.. hehee :)

    ReplyDelete
  2. nice answers dear :) hehe..thanks sbb sudi join dik :)

    ReplyDelete
  3. banyaknyaaa! kena baca slow2, biar hadam :D hehe.. nice! ^^

    ReplyDelete
  4. banyak tu nak jawab soalan... hihi^^

    ReplyDelete
  5. kathy dah kena tag oleh 4 blogger..mati lah..sampai sekarang tak sahut cabaran ni lagi..penat..hehehe..

    ReplyDelete

See life, Make it better