Hard

ais payah jugak nak edit html guna html yang baru sebab kita kena tekan expand html tu banyak kali baru semua html keluar,nak dibandingkan dengan edit html yang lama,tekan je kotak expand dah expandkan,ni payah nak expand satu satu..

Aku edit banyak sikit kat blog aku ni sebab KOMEN AKU ROSAK !!! Aku rasa marah gila bila aku nak reply komen akak akak abang yang komen kat sini. Puas aku tekan reply banyak kali,no tak dapat jugak berfungsi dah dekat seminggu aku tekan reply,agar oh mungkin esok eloknya..

Tapi tak pun,buat sakit hati je dengan blog ni...tapi nan cerita sikit..cantik ke buruk sesebuah blog tu,apa yang aku tengok ialah isi dia,sebab kalau apa yang dia taip tu sedap dibaca..kan best,seronok, selain daripada tu aku lihat kekemasan dan kecomelan blog...

Mulanya bila aku nak edit blog,sape sape yang buat tutorial tu,tutorial diorang dah tak boleh guna tapi tak, still boleh di  guna pakai...tak da apa yang berubah pon,yang berubah cuma tempat nak edit html die..

Cam ni la muka aku bila pandang komputer ni,buat sakit hati je...
Edit HTML yang baru ni payah sikit an? Agree with me?

11 comments:

  1. yeap.. susah guna editor baru nii.. kadang-kadang kalau salah code, mood meng-edit pun hilang.. heee.. apa-apa pun kena study code2 nii slow2 laa kan.. hee sabar yaa.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu sye pun hmpir mls nak edit,nasib baik sye sbr

      Delete
  2. minta pandangan dari yg pakar bab edit2 ni..
    akak tak pandai sgt bab coding

    ReplyDelete
  3. edit HTML yg baru kena byk bersabar dan byk berfikir out of the box :)

    ReplyDelete
  4. hehe..kita suka yg baru punya..sbb senang..huhu..kena biasakan diri buat..baru rasa senang

    ReplyDelete
  5. ha'ah.. edit HTML baru ni kena banyak sabar.. akak pun dah lama tak edit blog.. hehe

    ReplyDelete
  6. hehe..susah2... akk pon da malas nk godek2 kt sne... ikut tuto pon blur lg.... nnt la pelan2 stdy pasal 2.. :)

    ReplyDelete
  7. pening dgn edit html yg baru ni.. tak tahulah nak buat cemana.

    ReplyDelete
  8. Pada Nurrul coding yang sekarang lagi mudah... warna-warni happy ajee nak edit blog.. Anyway , kena faham2 dg penuh kesabaran..
    Tuto untuk edit html yang baru dah godeh ? biar lebih paham.. rujuk sini :
    http://youismysoul.blogspot.com/2013/04/tutorial-cara-guna-new-edit-html.html

    ReplyDelete

See life, Make it better