Its going to be fun

hahaha...bukannye fun ape pon..
fun yang aku maksudkan ..mesti seronok bila..esok aku kena mendaftar di Kolej Matrikulasi Selangor...dan akan terpisah dengan ibu bapa aku..
So my life in that college its going to be fun,happy,enjoy in the same point to focus on study..
Membakar bakar semangat aku sekarang..
Macam macam perasaan bercampur baur..
Aku tak sabar
Aku gembira
Aku sedih 
Aku malas..
Sebab tak lama lagi bermula la kehidupan aku berasrama..
Aku harap nanti aku pandai sesuaikan diri..
Sebab dekat rumah semua..mak selalu buat..
Lepas ni semua benda kena jaga,jaga diri,akhlak..
Huh takut gemuruh nye..aku dah lipat semua dan susun dah baju aku..tapi mak keluarkan semula mak lipat baik baik..mak kemaskan semua benda yang aku perlukan untuk kesana..
Hihihi rasa terharu..
Rasa sedih la plak..nak tinggalkan diorang..
Tapi dengan pelbagai nasihat dari mak,abah dan kelaurga aku serta sahabat sahabat aku yang lain..
Membuatkan aku harus meneruskan perjuangan ini dengan sebaik mungkin..
Huh tak sanggup terpisah dengan diorang..
Tapi disini la permulaan untuk menebus kembali result SPM aku yang tak gempak..dengan dapatkan GPNK dan MUET yang bagus..
tatap la gambar ini sebagai kenangan..hehehe
Hok aloh mu ni..bukangnye pergi jaoh pong.

GOODBYE GUYS WELCOME MATRICULATION

hurm susah la aku nak mendengar celoteh dan membaca kisah kakak kakak adik adik sume :'(
Don't worry I'll be back!
*Maaf kerana sudi melayan kegedikan aku di post ini. Syukran :)

7 comments:

  1. pasni smbg kt slangor lak eh? gudluck dik.. :)

    ReplyDelete
  2. I'm gonna miss you! Good Luck there! :D
    Much much love from Alien, http://alienfromthepluto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. 27 esok la kan daftar? hehe.. matrik mana..banting ka? hehe..selamat maju jaya ea.. :)
    bedikari la kat sana..hui hui.. :P

    ReplyDelete
  4. tak sabar nak dengar cerita bakal budak matriks niii...nnti share2 la eh? =)

    ReplyDelete
  5. Selamat kembali Belajar... belajar elok2!! Nurrul 2 hb 6 nie dekat Uitm segamat pulak..^^

    ReplyDelete
  6. jadi warga selangor la ye. '',

    ReplyDelete

See life, Make it better