Segmen Blogger Muslimah


segmen lagi? hehehe :D , Aku cukup suka tengok ramai blogger yang suka buat doodle ala tomey tomey malah ada yang buat doodle ssebagai sumber pendapatan smapingan. Apa lagi blog Fizgraphic yang doole atau freebies die comel comel belaka. Die buat segmen dapat doodle free nanati,kita pon ape lagi join la jangan lepaskan peluang di depan mata *hehehehe.  Aku nak doodle~~~nak doodle~doodle~doodle*sambil menari Harlem Shake,hahahaha
Warna tudung doodle tu aku nak warne hitam dan baju die aku nak warna warni boleh tak? Kalau tak boleh warna warni,warna kelabu taik anjing pon boleh la,hahaha,hah,lupe lak,nickname aku,Faeytynn Zayn
Aku nak tag rakan blogger aku yang jarang online ni katenye tak de idea nak tulis entry ceh Syafiqah Shaari ceh Nazirah Johar. Kalu pasal follow blog,like fanpage and share tu jangan risau,tu memang senang je kerjanye,no hal lah,harap aku bertuah,so then boleh dapat doodle :)