Muslimah Cartoon (Transparent)


















kat atas-atas tu ada beberapa gambar kartun muslimah yang telah aku transparentkan. Yang penting creditnye adalah kepada pelukisnya sendiri. Gambar berikut aku jumpa setelah menggodek dan menyiasat, kebanyakkan aku jumpa di devianart..untung la kan sape yang pandai buat doodle atau freebies. sebab kebanyakkan blog yang mendapat sambutan ialah blog yang ada banyak tutorial dan freebies..blog aku ape yang ade? =,=' Comel-comel kan kalau jumple doodle yang dibuat macam dari blog FizGraphic , Azzah
dan belog Dayang Deno.








#tatatta
#geram nengok gambar ni comel sangat,terima kasih dan tahniah pada pelukisnya :)



6 comments:

  1. semua comel kan.. tapi doodle kakdeno tak la cantik mcm ni.. huhu... btw dear, nak doodle tak? kalau nak akak boleh buatkan satu untuk fatin :)

    ReplyDelete
  2. nanti ya.. bila dah lukis akak post kat blog ya dear :)

    ReplyDelete

See your life, change it to a better and better life.
And now critic me.