Number 8

Assalamualaikum dan Hai!
Ada apa dengan nombor lapan? Aiya sebenarnya nombor lapan banyak ong ma untuk aku tahun ni! Eh,tak de la sebenarnya,aku tak sabar nak tunggu bila umur aku akan cukup lapan belas tahun. Sebab berat 48 kg dan tinggi aku 158 cm. Selain itu,ada lapan cerita yang aku suka tonton untuk bulan ni. Lapan ade 10 dan banyak lg.

Hello Counselor

Happy Together Season 3

Qualifications Of Men

Let's Go Dream Team Season 2

Two Days One Night Season 2

GAG Concert


Star King
Running Man
Moonlight Prince

Ai,yang korea je? Haha yang melayu pasal gosip je. nanti aku update
Dengan bantuan sarikata dalam bahasa Inggeris,aku dapat memahami rancangan tersebut dengan baik. Sho-show TV,dapat menghiburkan dan mewarnai hari-hari mendatang ku.








No comments:

Post a Comment

See life, Make it better