Stop stop it...but I don't want to stop

Stop stop it...but I don't want to stop

Hati kata berhenti henti!!! tapi aku tak nak berhenti.. aku dah masuk kot..
takkan nak berhenti separuh jalan..

Rasa nak nanges bak hang..
Subjek Programming..
satu subjek yang amat amat baru untuk diri aku..
aku cuba hafal semua subjek
tapi tak guna kalau basic skill aku tak paham

pe lagi final da nak dekat poit
rasa nak nanges
aku cuba buat tapi tak paham
katenye programming kene berpikiran logik

aku cuba selogik yang mungkin
ye la klo lab pon kawan tolong skali buat

rase nak give up
rase menyesal terpilih subjek ni masa rayuan

lupe nak google time tu
ingatkan sarjana muda teknologi maklumat ni ade kaitan dengan akaun prinsip pengurusan ke

ye memang ade kaitan dan akan ade belaja akaun ngan prinsip pengurusan

tapi PROGRAMMING NGAN  IT TU SUBJEK UTAMANYE YANG KENE BELAJAR

T,T
SEMOGA ALLAH PERMUDAHKAN DAN LUASKAN JALAN KU

No comments:

Post a Comment

See life, Make it better