Aku tak mahu ekspresikan kemarahanku

Abah kate jadi anak kene jadi penyabar tahu
Mak kate kat sane kene pandai belajar berdikari

Ye abah mak adik dah belajar bersabar dan belajar berdikari sejak dari matrik lagi
Nampak la beza life kat matrik dengan life kat U

Dulu kat matrik sume kawan kawan same umur je kalau ade yang tua sikit pon tak campur pon dengan dyeorg sangat

Situation U

Sebenarnye aku tengah marah tapi marah tu aku benamkan je dalam hati lepas solat je reda la
Sebenarnya aku tengah duduk senyap je tak tau nak cakap pe

Hati aku agak terasa sikit ye la mulanya kau rapat dengan aku
kan sume bende ko nak cite kat aku
tapi aku nampak ap sal tetibe kau menjarak dari

hodohkan aku ni
hinakah aku ni
jahatkah aku ni
tang mana silap aku
tegur lah aku
kat mana silap
kat mana yang aku sakitkan hati mu
jangan senyap ja

nasib baik U dah okay

I terpikir je takut "bende" tu yang rasuk hati mu jadi keras jadi cepat marah
takut jugak kalau aku pon ade "bende" tu

hurm hurm maaf lah kalau korang tak paaham ape yang aku merepek nih
T,T huwaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

See life, Make it better