Apa aku buat

aku terduduk terdiam bosan tah apa yang aku fikir
terdetik rasa hati dari terus aku hadap benda petak kecil
menyekrol terus masuk ke dalam dunia IT
ketawa tersengih ku baca ayat jiwang eh ayat hampeh eh
tersedak hati terbatuk terkoncol perut ku riang pula bila melayan
drama dunia lepas sat tu layan drama china korea jepun
lol suka betul aku orang asia
hasih pe aku merepek ni
lepas geram lepas ku piat piat keyboard ni lepas tincit tincit henset ku
bahasa ape aku pakai nih?!

terus langsung dengan pantas ku bergerak ke arah bilik air
lantas melutut mendah ahhh rasa hati rasa bosan rasa terbeban rasa lapar
ahhhh sume hilang lepas ku kumat kumit baca ayat suci al-quran
menitis mata ku tak tahu terlintas masa silam
di mana ku banyak begitu saja masa
tak sedar sekejap saja masa mengaut emas ku
memang liat nak solat walau aku tak pernah selalu nak keluar gerak ke arah dunia realiti
aku selalu bermain dunia mimpi
terperap di rumah
dulu badan ku macam bauh betik sekarang macam buah pear lol XD
Yow bende ni aku buat masa cuti SPM dulu cuti MATRIK dulu
sekarang kaki tangan ku dalam set kotak tempat lain
lain dari sebelumni lain dari aku imaginkan

dah dah dah saya final bln 12 nih!!!! 29 heyhhhhh
rasa macam semalam je jumpa abah mak hantar masuk nih
huwaaaaaa
yang blog ni yang tunggu bulan satu ye
bulan satu tih aku mop sapu kais gosok kau eh blog
hahahah
maaf gadis pelik cam aku nih guna pon bahasa pelik

No comments:

Post a Comment

See life, Make it better