I had no idea

hye...tuk tuk tuk
ade ke orang yang nak menjenguk blog aku ni?
ye la kan blog aku namenye dalam bahasa inggeris payah nak jumpe
harap ade la ye yang bace

betul betul betul aku tak de idea
nak tulis kat blog pon tak de idea
nak borak ngan kawan pon tak de idea
idea tolonglah datang kembali kepada ku
dah 2 minggu tak belajar otak pon membeku
haishhhhh

nak kerja...tapi rasa tak sesuai
sebab aku ni kurang daya penarik...hehehe
banyak bende aku kene belajar dalam hidup..
kemahiran untuk terus hidup..
biasala laki mana nak kawen dengan perempuan yang tak geti masak
kepandaian aku kire tahap sederhana
ade yang aku tahu ade yang aku tak tahu

bile tengok movie movie korea ade bagusnya jugak
kebanyakkan cerita yang aku tengok cerita sedih la...
sekotak tisu di sebelahku tak ku guna..
ape gune tengok cerita sedih???
tak sedih..tapi maksudnye mendalam sungguh
kuah kuah merepek sungguh
kebesonan melanda sepanjang cuti lame

aku masih dalam kebelengguan nak pilih kos ape tok UPU??
ye la harapan aku nak jadi peguam dah hancus lebur..
Finance? Accounting? Banking?
Tolong saya BOLEH???
TOK DEGREEE!!!!

ARGHHHH...


No comments:

Post a Comment

See life, Make it better