Waeyo?

waeyo? mengapakah ini terjadi? 
aku tak tipu dan tapi inilah kebenarannya...
dah habis satu semester pon tapi dalam kelas..........aku still tak de kawan yang betul-betul,yang pergi ke mana mana bersama-sama, aku umpama sendiri...aku terasa asing dalam kelas...membuatkan aku jadi pendiam..aku belajar sendiri, aku makan sendiri...Ape aku ni annoying sngt ke?
tapi tak pe aku paham situasi yang aku alami,aku tak de rakan sekelas bkn sebab aku sombong..tapi dalam kelas aku ada 15 perempuan, so then diorang masing-masing dah ship dgn pasangan masing-masing!! aku? aku? aku biasa je..dengan semua aku baik...
Bile aq ade smart phone baru ni...baru dyeorg nak rapat dgn aq.
ahhhh..ni bjn sbb tu la. Hmmm namun masih ade rakan sebilik ku...mereka bertiga pelajar aliran sains, aku akaun, jadi ruang tu agak sempit.. nasib baik ada mereka, hilang sikit rasa stress, terhibur dengan mereka..
erm tak pe tak pe aku kan bertahan smpai semester depan ni..
insyallah aku akan cuba eratkan lagi persahabatan aku dengan rakan sekelas aku..spya nnti tak delah awkward sgt bile nak bercakap..
ahha by the way, I meet someone rupanya macam kawan aku shafiqah shaari, wajah dan kulit yg sama, gaya cakap sopan santun yang sama... aku akan cuba rapatkan persahabatan aku dengan die..Allah nak aku hilangkan rase rindu aku..
YOU KNOW WHAT FRIENDSHIP NEVER ENDS.
dalam ini ade yang tak de

No comments:

Post a Comment

See life, Make it better