Suram

Agak suram raya ini seperti tahun lepas :(
Maaf kan daku, terlewat mengupdate tikala orang dah habis berrumah terbuka pon...raye 4 hari je..raya kelima dah kene balik matrik..beraya nak online cam ne?? aku bukannye ade handphone android yg ade wifi atau hotspot..erm... naik je cuti ..kms terus UPS.. biasa la study last minute, besok nak UPS petang n mlm tu baru study...ade ke yg rajin nak study time raye?? kalau ade,gua tabik beb.
tahun ni still lagi family aku tak penuh,tak smpat nak raya ngan along but gembira dpt jmpe anak2 die, baby,adam n azeem, come comey belaka da dieorang.. so tak dpt la nak tngkap gmba famil full..
Yang best raya ni..adalah ...aku dapat duit raya paling banyak di antara raya2 yg lepas, abah kasi,mak kasi,along kasi, angah kasi, pak cik mak cik sume kasi, agaknye berkat aku belajar kat kms ni kut..diorang sume tau aku prlukan duit yg banyak..klau smbung study.. 
Di kala hari ni, ramai budak satu sekolah ngan aku pergi PLKN..hurm aku kene la tangguh... PLKN see you next year..guys see you then.. 
assalamualaikum,anyong,
tragedi pedih masa raya kedua..raya baby jatuh tergolek-golek, baby tak dpt kawal kelajuan masa turun dari bukit lepas ziarah kubur but my baby so strong die tak nangis walaupun dagu  die berdarah habes muka bercalar..

1 comment:

See life, Make it better