Le New Friend

aku terpikir patut cerite ke tak? yow cerite je la about my new friend
kami dari praktikum kuliah akaun yang pertama kelas yang ke-9..
Kawan kawan sekelas aku semua happening..
Setiap orang ada penampilan,sikap dan watak yang berbeza, mungkin kami jodoh dipertemukan di kelas ini...hehehe
maybe matlamat aku update just nak share gambar..hihihi
Ni roomate aku yg gila,dari kiri,syah,ain,bell,friendship forever,dieorg sume plajar jurusan Sains

Cari aku!! Yang mane aku? Payah nak tahu kan,aku yg tudung oren uh..ni la classmate aku yg gile-gile dan happening,semoga kami 4 FLAT UPS NI YEE!! AMINNN


Tanpa sahabat pasti aku meraba-raba tercari cari,kita perlu sahabat, ia bagai keperluan sosial yg diperlukan setiap manusia, 
nasib baik dieorg sume baik...yg girls lah..

you are not aloneI am here with youThough we're far apartYou're always in my heartyou are not alone

No comments:

Post a Comment

See life, Make it better