#Throwback childhood

Aku paham la kan...
Ek aku je paham..korang paham tak?
Rasa stress?!! What the hell?

Aku tahu aku ni boleh dikatakan tak berapa nak pandai dan tak berapa nak bodoh la
Dari sekolah rendah lg jah UPSR aku tak berapa nak impressed sangat ye lah berape je "A" yang aku dapat 2A 2B 1C ~ C nyo matomatik kkkk I hate number
yo beb darjah lima baru start pandai nak buat "bahagi"
darjah1234 dulu entah ape yg cikgu tu ajar tah samapai melayang fikiran tak tau buat bahagi
so naik darjah 5 tukar cikgu "oppps cikgu garang datang ajar kite la doh" tp segarang-garang die still help me a lot in Math even banyak kali kena cubit kat ketiak.. huh tangan ni habis la merah merah kena rotan
Malu kot tak tau buat bahagi ~ darjah 1234 aku kelas pertama ek eleh sekolah aku ade 2 kelas je pong
Stress yang mengigau aku di buek eh mane la dapat aku melawan kepandaian dyeorng
selalu kot dapat tempat terakhir..dalam kelas ade 36 org
aku selalu dapat tempat 34 35 36.. pernah paling bagaus tempat ke 20
ceh... malah dalam kelas tu pon aku bukan ade kawan rapat pon
Tu yg masalah eh .... rasenye aku perlukan seorang kawan rapat yang boleh meningkatkan keyakinan
aku belajar time tu>>>>> oh mase dah berlalu
ade kawan rapat but but but dyeorg tak same kelas dgn aku
nak ajak belajaq skaliq payah no
time rehat je jumpe..time rehat only 20 minutes owhhh ayo tak cukup masa eh nak makan lagi
balik sekolah plak duk kat pondok bas sape nak belajar time tu
Aku ni jenis garang tomboy sikit
Senang kate aku ni kasar orangnye.. dengan budak pempuan pon aku boleh tumbok
dush...aku tumbok perut Nurul kerana persalahfahaman pendapat...
Hai yo sampai die panggil bapak eh bambam tu wooooo takut aku.. skali datang cam gangster
adohh dooooh banyak na kenangan masa muda ku...coi sekarang pon masih muda lagi


(Akan bersambung)

No comments:

Post a Comment

See life, Make it better