Terbalik pulak

Kami kawan kawan sekelas gaduh besar!
Puncanya kecik je..tapi rasa terkilan tu mendalam sangat

Sampai 2 minggu die tak bertegur sapa dengan kami
Banyak betul drama kelas kami nih..
Paling banyak drama dekat kelas bahasa inggeris..
kami agak banyak kali kena marah hurm...

Hal yang kecik pon rakan lelaki kelas kami boleh merajuk...
Membuatkan aku nangis..
Mengalahkan perempuan la dak laki ni..

Sumpah terasa amat rindu pada kawan baik yg tinggal jauh dengan aku..
Ye la bila terpisah ni terase rindunye

Teringat dulu aku pernah gaduh ngan kawan aku sampai berbulan tak tegur
Gaduh sebab hal yang kecik jgak..
Aku tak nak ade gaduh gaduh lagi


29 APRIL NI KITE SUME KAN ABES MATRIK PASTU PAYAH DA NAK JUMPE..
UKUWHAH FILLAH YA SAHABAT

No comments:

Post a Comment

See life, Make it better