Opps...kantoi

Rakan rakan sekelasku tak berahsia tentang crush mereka...hahaha
Biasalah kitorang kan perempuan..
Fitrah la klo kteorg ade rase suke..
Mereka selalu mengusik satu sama lain bila crush mereka lalu..
Erm...mulanya aku tak nak bagi tahu siapa crush aku...tapi akhirnya..aku bagi tau gak..sebab tak nak pendam sorang sorang...hehehe
Hinggakan merah padam muka ku di usik teman temanku bila kami baru sahaja bertembung dengan crush aku ...
Aku pernah bg tau kat die yg die serupe ngan crush tp die gelak je..
Hahaha..die tak tau aku crushkan die
Hahaha apa tak boleh blah
Aku ni jenis yg kasar even dengan crush
Aku cuba elakkan tak duduk boleh nampak die...hehehe
Ye la kan..buat pe nak syok kat org..
Sedar sikit la aku ni sedang jihad cari ilmu
Bukan cam org tu..menyelam sekali minum air..


No comments:

Post a Comment

See life, Make it better